مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 "ابزار" يا "افزار" به معناي وسيله‌اي براي توليد يا انجام کار است ؛ درعين حال به قطعات اکترونيکي استفاده شده در رايانه ها "سخت افزار" و به برنامه هاي طراحي شده توسط متخصصين که در داخل رايانه ها قابليت اجرا دارند "نرم افزار" گفته ميشود.

کار "نرم افزارها"  ثبت و ذخيره اعداد , اسناد , صوت , تصوير  و همچنين امکان جستجو , محاسبه و گزارش گيري روي اين اطلاعات ميباشد , سرعت انجام امور توسط نرم افزارهاي , ايجاد هوش مصنوعي , بالارفتن ظرفيتهاي نگهداري اطلاعات و دسترسي بواسطه بسترهاي مختلف ارتباطي - همگي باعث محبوبيت و استفاده بيشتر از نرم افزارهاي ميباشد.


اين سرعت انجام فوق العاده بدون داشتن اشتباهات انساني باعث عدم اتلاف وقت نيروي انساني ميگردد. هزينه هاي بکارگيري نيروي انساني , داشتن خطاي عمدي و سهوي کاربرها , قائم به شخص بودن امور يا دانش باعث شده که استفاده از رايانه ها و نرم افزار ها گسترش پيدا کند و فکر انسان درجاهاي مناسب تر و بزرگتر بکارگيري شود و امور سطحي , محاسبه اي , ذخيره اي بعهده ماشين قرار گيرد - اين نگرش با توجه به نظريه " انسان فکر کند , ماشين کار کند" توسعه پيدا کرده است.

در کشور ما صنعت نرم افزار بسيار نوپا و جوان است. هنوز فرهنگ نرم افزاري در بين مردم کشور ما جايي ندارد. ميانسالان ما با نرم افزار و تکنولوژي هاي روز از جمله اينترنت کاملا غريبه اند. هنوز بسياري از ادارات ، شرکت ها و فروشگاه ها اطلاعات خود را به روش دستي روي کاغذ مديريت مي کنند و به اهميت و مزاياي اتوماسيون اداري رايانه اي بدون کاغذ پي نبرده اند. اميدوارم نوشتار زير در درک بهتر موجوديت“نرم افزار” به شما کمک کند.

بسياري از مردم، نرم افزار را با برنامه هاي کامپيوتري يکسان مي دانند. در واقع اين ديد، بسيار محدودکننده است. نرم افزار فقط برنامه هاي کامپيوتري نيست، بلکه تمام مستندات و داده هاي پيکربندي را که براي حيات اين برنامه ها ضروري اند را شامل مي شود. سيستم هاي نرم افزاري معمولا شامل تعدادي برنامه، فايل هاي پيکربندي جهت حفظ تنظيمات، مستندات سيستم جهت تشريح ساختار نرم افزار، مستندات و راهنماي کاربر براي تشريح چگونگي کار با سيستم مي باشد.

از نظر مجازي، اکنون تمام کشورهاي وابسته به سيستم هاي نرم افزاري پيچيده اند. تمامي سيستم هاي دولتي و تجاري بر پايه سيستم هاي کامپيوتري بنا شده اند. نرم افزار در اين سيستم ها، بخش بسيار زيادي از هزينه هاي کل سيستم را به خود اختصاص ميدهد. بنابراين، توليد نرم افزار با هزينه مناسب، در عملکرد اقتصاد ملي و بين المللي بسيار موثر است.

شرکت هريس از سال 1379 بصورت تخصصي نرم افزار آژانسهاي تاکسي سرويس را طراحي و تا کنون آنرا توسعه داده است و به کمک کاربران نرم افزار و مديران موسسه اين نرم افزار به يکي از کاربردي ترين نرم افزار هاي اين صنف تبديل شده است و بيش 1000 موسسه در ايران از اين نرم افزار استفاده مي کنند.لازم به ذکر است محيط ساده و کاراي اين نرم افزار باعث گرديده تا اين نرم افزار در صنفهاي ديگر نيز مورد استقبال و استفاده قرار گيرد.

افتخار ديگر شرکت هريس ارائه نرم افزار اتوماسيون اداري اتحاديه ها بوده که پس از چندين سال مشاوره اقدام به پياده سازي گرديد و با تحليل و مستند سازي اوليه نيازها و امکانات , منتهي به يک سيستم کاربردي گرديد که در اتحاديه هاي کوچک 300 عضوي تا اتحاديه هاي بزرگ با چندين رسته مختلف و بيش از 10 هزار عضو  بسيار کارا و موثر واقع شده است که در جاي خود توضيح داده شده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:نرم افزار,نرم افزار چیست؟, ] [ 16:22 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب